dimecres, 21 de maig del 2014

Radio 3, Quadern de Saó, Pinka i Sant Gatxo

El passat mes d'abril ha estat força mogut per a un servidor. Aprofite aquestes ratlles per dir-vos que aviat penjaré aquí les darreres col·laboracions publicades a la revista Saó. Parle de l'encàrrec que em va fer Vicent Boscà (el director) per explicar la recent evolució de la música en valencià (un text que s'emmarca en un quadern monogràfic de la revista on hi participen altres companys de batalla com Vicent Torrent, Carla González, Amàlia Garrigós, Francesc Burgos o Rafa Xambó, entre d'altres). També us deixaré a El Pontet la meua opinió mensual en la secció Sona V, que he dedicat als 21 i 20 anys de vida de dues bandes de rock de la Marina: PINKA (Xàbia) i SANT GATXO (la Vila Joiosa).

Un moment de l'entrevista a Radio 3 que molta gent va seguir per twitter


Per altra banda el 26 d'abril em van convidar a la festa que Radio 3 organitzà al teatre la Rambleta (València) i on actuaren Hugo Mas, Arthur Caravan, We are not brothers i moltes més bandes. Els periodistes de l'emissora m'entrevistaren i vaig ser crític amb el paper que havia jugat RTVV respecte a la música en valencià al llarg de la seua existència. I ho vaig argumentar, malgrat ser un ferm defensor de la necessitat de tindre mitjans de comunicació públics, en valencià i de qualitat. Així, em vaig dirigir al públic que omplia la Rambleta –i a tota l'audiència de la ràdio– per demanar que no permeten que el PP torne a tancar una ràdio i una televisió públiques.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada